

Oferta na zarządzanie
OFERTA NA ZARZĄDZANIE .pdf (132kB)
Dlaczego TBS w Radomsku Spółka z o. o.?
- pewny i doświadczony partner - od 18 lat na rynku,
- wysoka jakość obsługi,
- stały kontakt mail-owy i telefoniczny,
- pogotowie awaryjne – całodobowo,
- oferta dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów,
- dbałość nie tylko o stan techniczny nieruchomości ale także o estetykę jej otoczenia,
- dążenie do maksymalizacji zysku dla nieruchomości,
- atrakcyjna cena za szeroki wachlarz usług.
Pakiet obejmujący swoim zakresem:
- obsługę administracyjną,
- obsługę księgową,
- obsługę techniczną,
- całodobowy dyżur elektryczny,
- całodobowy dyżur wodno-kanalizacyjny,
- podstawowa obsługa prawna
- ubezpieczenie nieruchomości.
W ramach pakietu wykonujemy następujące obowiązki:
- przygotowanie i organizacja spotkań, zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej wraz ze sporządzeniem odpowiedniej dokumentacji,
- reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed organami administracji samorządowej i publicznej oraz przed sądami,
- konsultacje prawne wraz z obsługą prawną na etapie przedsądowym,
- udzielanie właścicielowi na każde jego życzenie wyczerpujących informacji o sprawach dotyczących zarządzania nieruchomością oraz o stanie rozliczeń z różnych tytułów,
- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji budynku, poszczególnych lokali,
- prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali,
- pełna obsługa korespondencji zarówno z właścicielem, najemcami jak i podmiotami zewnętrznymi,
- zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów ubezpieczenia budynku, zgłaszanie ubezpieczycielowi szkód,
- informowanie właściciela o zdarzeniach, które mogą doprowadzić do szkód lub odpowiedzialności właściciela,
- kontakt ze służbami miejskimi i porządkowymi: Policja, Straż Pożarna. Państwowa Inspekcja Pracy itd. w przypadkach bezpośrednio związanych z bezpieczeństwem użytkowników zarządzanej nieruchomości,
- wydawanie mieszkańcom właścicielom i mieszkańcom nieruchomości zaświadczeń dotyczących lokali,
- zapewnianie druków opłat,
- przygotowanie dla nieruchomości umów na dostawę mediów i usług,
- rozliczanie dostawy mediów dla poszczególnych właścicieli i najemców oraz całego budynku,
- przygotowanie propozycji projektu rocznego planu gospodarczego nieruchomości,
- realizacja zaplanowanych na zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych remontów i inwestycji w pełnym zakresie,
- zbieranie ofert, przeprowadzanie procedury wyboru wykonawców i dostawców usług,
- prowadzenie dokumentacji technicznej budynków,
- zlecanie przeprowadzania przewidzianych przepisami prawa kontroli technicznych i okresowych przeglądów budynków i urządzeń stanowiących ich wyposażenie,
- bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości i poszczególnych lokali,
- dbanie o utrzymanie czystości i porządku w budynku i w obrębie posesji,
- przygotowanie planów remontowych, wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych,
- nadzór nad pracami firm wykonujących remonty i dokonywanie ich odbiorów,
- prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji,
- prowadzenie dokumentacji technicznej budynku, w tym książki obiektu zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
- zapewnienie obsługi konserwacyjnej budynku oraz pogotowia technicznego w zakresie instalacji elektrycznej oraz wodno-kanalizacyjnej,
- zapewnienie usług związanych z prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości np. domofonów, bram wjazdowych itp.,
- realizacja remontów: pozyskiwanie ofert potencjalnych wykonawców, zlecenie wykonania projektu (jeżeli jest wymagany), realizacja wybranej oferty, zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia, zawieranie umów na wykonanie remontów, nadzór nad wykonaniem prac, odbiór zleconych prac i rozliczenie remontu,
- wyszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania dla Wspólnoty – reklama, adaptacja i sprzedaż pomieszczeń, wynajem pomieszczeń itp.,
- w przypadku decyzji o adaptacji pomieszczeń na mieszkanie przeprowadzenie całego procesu inwestycyjnego łącznie z wyszukaniem inwestora i nadzorem nad realizacją,
- otwarcie rachunku bankowego i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek w ramach udzielonego pełnomocnictwa,
- dekretacja i analiza dokumentów księgowych,
- prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów,
- prowadzenie ewidencji kosztów zarządu nieruchomością,
- pełna obsługa finansowa nieruchomości tj. pobieranie opłat od najemców, kontrola należności, rozliczanie dokonywanych wpłat,
- windykacja należności polegająca na wysyłaniu upomnień i wezwań do zapłaty, sporządzanie pozwu do sądu w celu uzyskania nakazu zapłaty oraz sporządzenie wniosku do komornika o egzekucję długu,
- Prowadzenie sprawozdawczości dla urzędów administracji skarbowej i publicznej
Zakres przedstawionych czynności może być poszerzony w zależności od potrzeb właściciela i charakteru nieruchomości.
Wytworzył: L. Zyberyng (4 lutego 2016)
Opublikował: Marcin Cichuta (18 lutego 2016, 18:21:52)
Ostatnia zmiana: Jacek Janacz (16 maja 2019, 10:38:35)
Zmieniono: Zmiana ilości lat działania "na rynku"
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 766